poniedziałek, 5 maja 2014

Picture frame, some cards and the layout / Ramka obrazek, karteczki i scrap

Picture frame, some cards and the layout / Ramka obrazek, karteczki i scrap (czyli uklad na kartce)

Hello and hi all :)
Today (tonight) :) I would love to show you my two recent creations for Cardz'n'Scrapz Shop in Ireland
We have received stunning April kit with beautiful Seaside Graphic 45 papers, shells, stamps etc. 
I loved it a lot but I found it challenging. I have never made any seaside project. 
Regardless my fears I enjoyed this creative process. 
I have made 3 summery cards, layout and picture frame :)
Here they are...you will find links under the photos for more info and photos ;)

Moje kreacje kwietniowe dla sklepu Cork Art Supplies w Cork.
Stworzylam trzy karteczki, ramke oraz scrap czyli uklad na kartce przedstawiajacy zdjecie oraz zbudowana kreacje wokol tegoz zdjecia. 
Mielismy wspanialy zestaw w miesiacu kwietniu. Cudne papiery Graphic 45, stemple etc. 
Temat jak dla mnie trudny, gdyz nigdy nie stworzylam niczego o tematyce morskiej. 
Bylo to dla mnie wyzwanie ale bawilam sie wysmienicie.
Zerknijcie prosze na prace ponizej, znajdziecie tam odnosniki do postow gdzie jest caly opis oraz wiecej zdjec.

 





I am sending you lots, lots hugs Marta xx

5 komentarzy:

  1. Świetne prace:) Bardzo podoba mi się kartka na samym dole ta z latarnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale powiało morzem :D Pięknie :D Aż poczułam sól w powietrzu hehe Prześliczne te kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow....stunning projects Marta! Love the layout and love that By The Sea!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramka z latarnią mnie urzekła.Szkoda, że w tym roku nad morze nie pojadę, bo z pewnością zrobiłabym sobie taką pamiątkę :)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń